madmaneater

* geçen bodrum'da yürüyorum -hehe- ilkokul çıkışına denk geldim. bi çocuğun bisikletinin zinciri atmış, uğraşıyo yapamıyo. bi anda çocukken zincirimin attığı bütün sahneler gözümün önünden geçti. ne sinir olaydır. kendim yapamazdım adada, iskeleye iner bisikletçiye yaptırırdım kimseyi bulamazsam. kirli iştir çünkü, eller batar. yokuşludur da ada, kolay değil. ondan hiç bi şey demeden taktım çocuğun zincirini. ellerim yağ oldu ama değdi.

* coldplay istediği kadar mainstream olsun. canlı izlemeden ölünmez. beraber büyüdük.

* pj harvey! bize çektirdiğin çileyi unutmadık. şarkın çaldığında üşenmeyip ipodu cebimden çıkarıp geçiyorum. bunu bilerek yaşa.

* sosyal hayatım bir süperkahramanınkine benziyor. gündüzleri çok farklı bir kimlikteyim.



* iki tür hediye var. birinde hediyeyi aldığın insanı paketi açarken görmek istersin. öbüründe çok uzakta olmak ötede olmak. duygular hangisinde daha yoğun karar veremedim.

* metrobüsün burhaniye durağında neler dönüyo arkadaş, kimin malı orası? garip garip antenler de var. bi gün inicem orda benden haber alamayacaksınız.

* bir atın düşmesi çok değişik bir an. en asil hayvan ve düştüğünde bütün asaletini kaybediyor saniyeler içinde. yine de olayın kendisi böyle bir haşmetli mi diyim artık. acayip işte.

* sırf lualua için pes6'da portsmouth'u seçtiğimi bilirim.

* ah sen gözlerini kaçırdığında benim yetindiğim beyaz kısım.

* o zaman muse'dan gelsin mi arkadaşlar?



* petar naumoski ne adamdı be. kime sorsan derki 29 saniye top sektirir, son saniye şak diye atar diyo.

* kim olursa olsun, uzun süre konuşmadığın biriyle konuşmakta bir gariplik olacak. aşılmayacak şey değil tabi.

* kızlar, "anlatmak istemiyorum"'u "yok bişiy"'e 100 defa tercih ederiz.

* olm ne garip meteorojik olaylar oluyor bi kaç gündür. ben bodrumdayken solar halo diye bi şey gördüm. güneşin etrafında gökkuşağından bir daire. sonra cuma günkü yağmur, hafta içi yine dolu, sonra bugün yağmur yokken gökkuşağı. acayip işler.

* 4 sene sonunda hdmi kablosunu tanrı kabul etmeye yaklaştım. bu konuda diyeceklerim var. hdmi kablosu almak önemli bir olay arkadaşlar, öyle teknosa'ya girip ilk gördüğünü alamazsın. harry potter'ın sorting hat'i gibi bi şey bu. hayatın boyunca bu kararı sırtında taşıyacaksın. o yüzden mesela kural şu; hdmi almaya çıktığın gün hdmi alamazsın. bu kadar basit. eve gidip uyuman, rüyalar görmen, öyle karar vermen lazım. teşekkürler. iyi geceler.

* ulan mayıs ayı körfez'e gelmişiz, oldies gecesi yapcakları tuttu. fena da olmadı aslında.




posted under |

1 yorum:

Adsız dedi ki...

oo hediyeci

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments