oscar tahminleri


talihsiz bir sakatlık yaşadım cuma günü halı sahada. ayağım burkuldu. alçı tarzı bi şey takıldı. zulüm bildiğin. tahminler ondan gecikti.



buradan açıklamak istiyorum. aycan'ın egosu o kadar büyüdü ki, saçını kısa kestiren, beyaz ayakkabı giyen herkes ona benzemeye çalışıyor sanıyor. o da ayağını burkmuştu geçen sene. şimdi de bilerek ayağımı burktuğumu sanıyor.

tabi bu davranışları anlayabiliyorum. sen aylardır her cuma maç yap, kazanabildiğin tek maçta benle aynı takımda ol, başka da maç kazanama. tabi ki bir şekilde üste çıkmak isteyecek. şimdilerde de grubun en az konuşanı rolümü çalmaya çalışıyor. kot pantalonlar, converseler falan giyiyor. kim kime benzemeye çalışıyor anlamıyorum. yakında bi blog da açabilir.

neyse, oscar tahminlerine dönelim. bu sene pek sürpriz beklemiyorum. king's speech ve fighter arasında geçer gibi. kolay bulun diye kategorileri ingilizce yazıyorum.

best actor: colin firth (kesin)

best actress: natalie portman (kesin)

best director: david fincher (favori), tom hooper (plase), darren (sürpriz)

best motion picture: king's speech (kesin), social network (sürpriz)

best supporting actor: christian bale (olay çıkarırım)

best supporting actress: melissa leo (favori), hailee steinfeld (sürpriz)

best adapted screenplay: social network

best original screenplay: king's speech

best animated film: toy story

cinematography: true grit diyolar, izlemedim

best visual effects: inception

best original score: belli olmaz

best make-up: the wolfman

documentary: izlemeden inside job

editing: social network

foreing film: sırf biutiful'ı izledim. in a better world'le yarışır.

best original song: we belong together (toy story). dinledim.

başka kaldı mı bilmiyorum. sorunuz olursa çekinmeyin.

posted under , |

2 yorum:

aycanpatir dedi ki...

senin grubun en az konuşanı rolünü sevsinler

Mutu dedi ki...

buraya yorum yazip bana benzemeye calisiyosun galiba aycan

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments