shit

yazdığım şarkılar şu anki formatta çok karışıyor, kafama göre ekleyip çıkarıyorum sağdaki playlistden. farkedilmeden gidenler oluyor. bundan sonra cem yolbulan metoduna geçiyoruz. şarkıları normal post ediyorum, komulist ve müzik olarak etiketliyorum, isteyen hepsini görebiliyor. böylece komulist ismini de yaşatıyoruz. delnan polat.

şu böyle sağ taraftaki son durum

* chester french - she loves everybody
* the decemberists - down by the water
* steve wynn & the miracle 3 - resolution
* kanye west - young folks
* aloe blacc - i need a dolar
* hurts - wonderful life
* wolf gang - lions in cages
* cold war kids - louder than ever
* peter bjorn & john - second chance
* iron & wine - freedom hangs like heaven
* patrick wolf - time of my life
* maxence cyrin - lithium
* beady eye - the roller
* richard hell - blank generation
* adele - rolling in the deep (villa remix)
* adele - cold shoulder (basement jaxx remix)

maşallah kenarda dursun o kadar emek vermişim. bunlar da yeni cevherler. şarkılar eski bazıları. yeniden doğsunlar.

damien rice - seven nation army

bunu başka bi hatun söylüyo ama parça damien rice diye geçiyo. çözemedim ama değişik bir yorum olmuş. yaylıları beğenmedim ama.

noir desir - le vent nous portera

dünyanın en iyi şarkısı.

phantogram - when i'm small

basit bass, basit vokal.

ray lamontagne - crazy

güzel cover çok severim. bu da güzel, bunu da sevdim.

the kills - satellite

basit riff. hafif roman havasında gibi. ama sert sayılır. tekrarlıyo biraz.

the strokes - under cover of darkness

bir strokes parçası. değişen bi şey yok.

the strokes - i'll try anything once

you only live once'ın böyle, akustik değil de daha samimi bi versiyonu varmış, benim haberim yokmuş.

coeur de pirate - comme des enfants

fransızca dinleyin biraz ufkunuz açılsın. tipik fransız tatlı müziği. tarzın ismini ben koydum. kemal yeşil okuyo mu acaba blogu? müzik zevkinden pek emin olamadığım kemal'e bu şarkının remixini yolluyorum. parantezler falan var isminde sever gibi. sevmezse de çaktırmaz zaten.

http://www.youtube.com/watch?v=nWrU4We1Nq8

electra - radio on

electra böyle hareketli gençler. biraz undergroundlar muhtemelen bilmezseniz.

bat for lashes - strangelove

cover'dan devam. girişi bile burda yer bulmak için yeterli. strangelove'ı kim söylüyo diyosan dinlemene pek gerek yok. son iki onyılı uyuyarak geçirmişsin zaten. orjinalinden güzel bir cover değil ama yakın.

portugal. the man - the dead dog

ne güzel grup lan bu. eksen falan niye çalmamış bugüne kadar. araştırın bu grubu severseniz daha çok iyi şarkıları var gibi. tarzları garip, 2-3 şarkı üzerinden saykedelik pop diyerek fena saçmalıyorum.

fresh and onlys - waterfall

folk sever okuyucularımıza gelsin bu parça. broken bells'e benzettim ben.

of monsters and men - little talks

her şarkıya bir yorum, bir açıklama beklemeyin. üzülürsünüz.

magic bullets - lying around


indie pop camiasını takdim ediyorum bu grubu. the cure benzeri vokal. her şarkı güzel olcak diye bi şey yok. bu şarkı da o kadar güzel değil.

the streets - going through hell

grubu bırak yeni bi genre keşfettim. rock/rap. öyle linking park falan değil. saf rock/rap. jay-z bi gün rock çalan bi garaj grubunu basmış gibi. türünün belki de ilk örneği. öyleyse hayırlı olsun.

duck tails - killin' the vibe


erkek vokalli mazzy star gibi. eh.

the rural alberta advantage - don't haunt this place

bu grubu da sırf yorum yapmak için yazdım. fena değiller aslında ama bir belle&sebastian değil. bie neutral hotel değil de olabilir. öyle bir grup. yeter bugünlük. iyi müzik yaptı.

bis yapıyorum.

scala & kolacny brothers - creep

radiohead şimdi çıkıp kendine coverlasa buna yakın bi şey olurdu gibime geliyo.

starfucker - rawnald gregory erickson the second

grup kendi isminden aldığı puanı şarkı isminde kaybetmiş. sonra şarkının kendisiyle toparlamış. saykedelik kliple de mınakomuş.

yoruldum. bi program vardı kanal 6'da falan bi zamanlar. tuna'yla izleyip gülerdik ertesi gün. kolum yoruldu diye elindeki dosyayı yere atmak gibi ilginç davranışları vardı sunucunun. adını falan hatırlamıyorum. bilen varsa aydınlatsın.

posted under , |

2 yorum:

yolbulan dedi ki...

the rural alberta advantage'i tuttum. dedigin gibi baya neutral milk hotel havasi var hosuma gitti.

yolbulan dedi ki...

of monsters and men de cok iyiymis

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Recent Comments