büyük keşif

az önce inanılmaz bir şey keşfettim. karl pilkington'ın günlüğü kadar komik. kerem'in twitter'ı!! bunca zamandır sinsi sinsi yazmış devamlı, hiç rastlamamışım. inanılmaz şeyler var. son yazdığı bile yetiyor buradaki cevheri anlamaya.

"thank god for creating blackberry"

öncelikle diğer bütün "tweet"lerinin türkçe olduğunu belirtelim. ondan sonra ingilizce yorum yapalım. how self righteous of you kerem! ne kadar arrogantsın! bir sosyoloji öğrencisinin kendisini bu kadar toplumun üstünde görmesi şaşırtıcı. adam blackberry'siyle övünüyor, hem de ingilizce.

sanırım detayı bir inceleme olarak bu, acayip eğleniyorum şu an.

"Staj bayik bir sey buna karar verdim"

buna da baya güldüm. adam ben kendimi bildim bileli staj yapıyor, kanaltürk, habertürk, ntvspor, lig tv ve daha niceleri. bütün bunlardan sonra sonunda karar veriyor staj yapmanın bayık bi şey olduğuna. inanılmaz.

kerem bizim karl pinkington'umuz sanırım. ben kendimi öyle görüyordum halbuki.

"@birolguven tutar"

bu da müthiş. birol güven dizi falan yapımcısıymış bilmeyenler için. takipçilerine sormuş heralde "şöyle bir fikrim var bir dizi için, tutar mı?". kerem kısaca tutar demiş. birol güven bunun üzerine diziyi çekmek için milyarlarca liralık yatırıma başlamış.

"Daha mesai bitimine 4.30 saat var of"

stajın bayık bir şey olduğunun farkında değil henüz. sondaki of çok içten.

"."

evet sadece bir nokta. gece üç gibi yazılmış. uyuyorum ben demek olabilir. bilemiyorum. yanlışlıkla da olabilir.

"@neslihanacu sosyoloji okuyorum ben. Oldukca basarili. Ama okumayi sevmesi sart. Agir okumalar var. Isletme+ekonomide de yogun program var"

neslihan acu kim bilmiyorum. araştıramayacağım. umarım sırf kerem dedi diye çocuğunu koç sosyoloji'ye yollamaz. araştırarak yollasın kabul.

"Trafige kalmayalim diye aksamci olduk, yagmur yagdi 40 dakikada besiktas-4.levent arasinda kaldik iyi mi"

buna da baya güldüm. hala gülüyorum hatta. adam konuşur gibi tweetliyo. sondaki iyi mi bu tweet'in başrolünde zaten. ve de günlük hayatta konuşurken dalga geçmek için konuşur böyle bazen. anlatamıycam tam, teyze taklidi gibi.

"Yine yoldayim bu sefer yagmur degil, dolu yagiyor. Amma bereketli ve kismetli bir cocugum be!!"

bilekberim de var! ahaha! çok iyi oğlum. müthiş. giderek daha komik oluyo.

"Alehandro soyleyerek uyanmak ve televizyonu acinca alehandroyu duymak.. Erdim galiba.. Of keske baska bisey isteseydim :)"

bu da baya ilginç. bir kere bir insan nasıl alehandro söylerek uyanır. hadi uyandı öyle, şarkı seçini neden alehandro. ermiş galiba.

"Zara da artik eski cizgisinden cok uzak"

bunu şimdi gördüğüme pişman oldum. daha önce haberim olsaydı, zara'da güzel bir kıyafet bulmak için saatlerimi harcamazdım. "ne şanssız çocuğum ben böyle iyi mi?" haeuhauh.

"Formspring sacmaliigi son bulmali"

zorla mı okutuyolar kardeşim.

"of Türk dizilerinden nefret ediyorum, gecenin 12sinde başlıyorsun saat 2de anca bitiyor ya"

türk'ü büyük yazmış milliyetçi herif. izleme kardeşim bunları da.

"Gecenin 11inde spordan cikmak ve hala enerjik olmak nedir peki?"

ahauehau. karnım ağrıdı gülmekten. çok enerjik herif. spor yapıyo yetmiyo.

"Tanrim senden tek dilegim var. Sevdigim takimlarin listesine bu gece denizli'den sonra trabzon'u da ekle."

bayadır yazıyomuş lan herif çaktırmadan. adam laik beyler. tanrı diyo Allah'a. bir takımı sevmesi için fener'i şampiyonluktan etmesi de yeterli.

"Hayatta nefret ettigim uc sey: bagdat caddesi trafigi, body salonunda aniran adamlar, takimlarin 90. Dakikada gol yemesiyle yatan kuponlar"

ne güzel lan hayat. en nefret ettiği şeylere bak herifin.

"Bu gece Okan'in programi cok keyifli. Insani butun dertlerinden uzaklastiriyor! .."

neyse ki okan var unutuyoruz dertlerimizi nefret ettiğimiz şeyleri.

"Laser zivirtisi iiyimis ama sonuncu olmaktan kurtulamadim, hatta -100 ile bitirdim.."


laser tag bahsettiği şey. birinci ben oldum tabi ki.

"Lasermaxx denemek icin son 45 dakika. Barney stinson mi exagere etmis yoksa hakkaten mi guzel bi is bu "

exagere.

"Eyvah eyvahlik durum:sariyer ortasinda lastik patladi, yedek lastik yok"

oha! oha! ayıp lan! ben orda acımasız sarıyer trafiğinde patlak lastikli 94 model pejo 106 ile hayatta kalma mücadelesindeyim adam arka koltuka twitterda. tebrikler.

"Citys'de alisveris."

ilk defe gittiğinde bu

"Buyuk adam Mustafa Kemal Ataturk
"

adam laik beyler demiş miydim?

"marx'ın alienation theory'sini bilen var mı?"

çok merak ediyorum 140 karakter sınırlamasıyla nasıl bir cevap bekliyodu.

"in soci lab with my fella"
"in econ 201 with my buddies -_-"


burda türk insanlarla beraber olmasına rağmen bunu ingilizce belirtmesi.

"gercekten hava soguyor su an buna inandim, dorm buz gibi.. yaz sona erdi malasef dostlar.."

annem yazlıkları kaldırmak için kerem'in mesajını bekliyodu. teşekkürler. şu an buna inandım.

"gercekten hava soguyo galba, dorm su an buz gibi ve yaz sona eriyo sanirsam artik"

yeni yeni öğreniyo twitterı.

"başlamaktayım türbanlı kadının ve modern kadının birbirine aşık olduğu sansasyonel kitaba, Ece Vahapoglu'nun Öteki adlı kitabına.."

bitiriyorum yorumlarımı kerem gülşen'in devrik cümleli tweeteri hakkında.

yeni tweetler için kerem'in twitter hesabı

posted under |

2 yorum:

Kerem Gulsen dedi ki...

Abi niye yaziyosun bunlari, siler misin lutfen.

keremgulsen dedi ki...

Okuduğum en iyi entry'in.
Blogunda yer bulmak beni çok sevindirdi kardeşim.
Seni seviyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments