pontypool


sağlam film izliyorum hızlı internetle yaz gecelerinde. 2000 sonrası tüm zombi filmlerini izlediğimi sanıyordum pontypool'a denk geldim. fazla iddialı oldu, tabi izlemedim tüm zombi filmlerini. pontypool konuya çok ilginç bir açıdan yaklaşıyor. esas abimiz radyoda sabah programı yapıyor ve bütün hikaye bu programı yapan 3 karakterin görüş açısından anlatılıyor. mekan çoğunlukla aynı yani.

filmin ilk yarısını çok başarılı buldum ama ikinci yarı cevaplanması gerek soruların bazıları havada kaldı ve tatmin etmedi. başroldeki abi oldukça başarılı, tek başına götürmüş filmi. öyle çok korku öğesi yok, dediğim gibi bildiğiniz zombi filmlerinden farklı ama pek bahsedemiyorum spoiler olur gibime geliyo. bence ilk yarısı için bütün filmi izlemeye değer.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments