* galatasaray taraftarı bu sene bunun gibi skorlara alışmalı. örnek olarak liverpool taraftarına benzetebilirim 20 senedir şampiyonluk göremeyen. ya da ingiltere'den fanatik taraftarlı şehir takımlarından birine. bu sene en iyi ihtimalle uefa'ya oynar bu kadroyla galatasaray.

* bu kadroya daha iyi futbol oynatacak teknik direktör dünyada yok. bu kadar pas, korner tamamen rijkaard'ın sahadaki şablonu sayesindedir.

* tek oyuncu değişikliği yapabildik bu maç

* takımı değerlendirirken rakipleri de unutmamak lazım. bursa ve sivas son 2-3 sezonda anadolu'nun en dişli takımları. biri şampiyon oldu öbürü 30. haftalara şampiyon girdi. haftasından emin değilim.

* mustafa sarp'a dikkat ettim bu maç. adam ikinci yarı o kadar çok sakladı ki kendini toplasan 5 defa pas almıştır. abartmıyorum. isteyen saysın. orta sahada oynamasına rağmen kendi takım arkadaşından 6 defa pas almamıştır. top bizdeyken yere bakarak ileri yürüyo adam. bu takımda işi yok.

* neden mustafa sarp orta saha'nın en gerisinde oynamıyor diye sormuştum rijkaard'a. cevabı bu maç aldım. ligin en yavaş ayaklı oyuncusu mustafa, ilk golde gördük. top çalmak ya da rakibi bozmak için gerekli olan çabukluk mustafa'da yok. ben daha hızlıyım mustafa'dan. mutullah bile daha çabuk olabilir, o derece. gönlünü alalım; mutu'nun tekniğinin üstünlüğü hakkında ise şüphem yok.

* sarp fena değildi bu maç. pozisyonlara girdi =)

* haftaya elano ve cana ortasahaya yerleşirse rijkaard biraz daha rahatlar diye düşünüyorum. cana da yavaşlığı nedeniyle ortasaha'nın en gerisinde oynamıyormuş. mehmet batdal da sakatlanıp çıkmış önceki maç. böylece rijkaard'a bir eleştirim kalmadı benim.

* hakem'e diyecek bir şey bulamıyorum. 2 sene önce lincoln'u atmak için ağzı sulananlar şimdi oyuncuyu atmamak için çırpınıyor. evet, volkan iyi futbolcu ve de ucuz bir şekilde atılacaktı ama futbolun net kuralları var. bilerek elle oynayan oyuncu en sarı kartla cezalandırılır bu kadar basit. aynısını baros yapsaydı tereddütsüz atardı. benim eleştirimin temelinde de bu var. rakip bu kadar ucuz atılsın istemem, sonuçta sertlik yok, atağı kesmiyo. ama aynı hareketi 3 büyüklerin bir oyuncusu yapsa, bu oyuncu yabancı olsa atılacağından o kadar eminim ki.

* elano iyi. inatla pas atılmalı, her atak ondan başlamalı.

* arda sağda sıçmaya devam ediyor. rijkaard eleştirisi buldum. sol içte oynasın arda hocam, mustafa'nın yerine.

*ufuk daha önce de dediğim gibi bir kaleci için çok hantal ve yavaş. yediğimiz iki golde de topu kurtarmak için bir çaba gösterememesinin sebebi bu. daha çevik bir kaleci bu topları kurtarırdı. mesela morgan de sanctis,de sanctis, de sanctis! bu adamı kim takımda tutmadıysa gerizekalıdır.

* takım 1-2 transferle düzelecek gibi değil şu anki kadro. belki sakatlar bunu dememin sebebi. bekler hala facia. ali turan önceki maçlara kıyasla daha iyiydi ama anca yedek olur. hakan balta gittikçe üşengeçleşiyo. çağlar ve sabri gelince düzelir mi bilemiyorum.

posted under , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments