mehmet yıldız vs. galatasaray



* üstteki olay açık futbol'dan. maç yorumlarında kullanacağım bundan sonra. faydalı.

* orta sahaya rağmen kahvede plastik sandalyede izledim maçı. 80. dakikada çıkmamın sebebi sandalye değil, sahadaki kaosdu - rijkaard'ın röportajlarda bahsettiği-

* bu kaosun nedeni biraz da kendisi, barosu alınca şablon yerini hücuma bıraktı.

* ilk yarı 20 pas falan yaptık bi ara, bayıldım.

* öne geçince top bizde kalsın tempo düşsün gibi bir yaklaşımımız yok.

* bu takımın en ilerdeki adamı kewell olmalı. baros'dan daha faydalı bence. her boku yapıyo. teknik, akıllı, vücudunu kullanmayı biliyor. arkadaşlarını oyuna katıyor.

* baros çok iyi oyuncu, güçlü hızlı, ama top tekniği çok zayıf, topu saklama yeteneği sınırlı. bu taktiğin adamı değil. bunu çok söyledim.

* ayhan'ı beğenen manyaklar, futboldan anlamıyor. iki defa kayarak top aldı diye gözleri boyandı sanırım. 4 defa da boşa kaydı, biri gol oldu, öbürü net pozisyon. bu yaşa geldi hala heyecanlı, pas atacağı yeri bilemiyor. hagi'nin deyimiyle otomatik yok.

* cana rijkaard'ın bir başka yanlışı bence. yavaş bi adam, kontraya dönemiyo. neden ayhan'ın önünde oynuyo bilemiyorum. orta üçlüden geride ön libero oynatacağım son isim ayhan, ikinci sarp, üçüncü mustafa. şaka şaka cana. cana'nın pas yüzdesi takımın en iyisi gibi geldi. basit oynuyo.

* mehmet yıldız'ın çabasına saygı duyuyorum. ligin en iyi top saklayan adamı herif öyle vücutlu falan olmamasına rağmen. topu almak, biri önünde biri arkasında en az iki kişi lazım. galatasaray defansı bunu anlamıyor. ya herkes mehmet'e çullanıyor paslarını boş bırakıyolar ya da mehmet topu saklıyo birileri yanına geliyo.

* herkes orta saha diyor ben de dahil ama savunma da mükemmelden çok çok uzak. neill yavaş, servet daha da yavaş. ali turan ortada. sabri'den artısı defansı olan adam, duran topta adamının ilerisindeydi.

* bu sene çok çekecek galatasaray taraftarı. rijkaard'a yazık olacak ben olsam dayananamam istifa ederdim en geç yarı sezona kadar. olmayacak böyle.

* ne aykut ne ufuk galatasaray'ın kalecisidir. ikisi de kupa maçlarına yedek olur en fazla.

* emre çolak'ı çok beğenirim ama bu maç beğenmedim herkes gibi. pozisyonunu yadırgadı biraz sanırım ve de hep ileriyi düşünüyor yanında daha müsait adam varken. çok türk köşe yazarı okumuş gibi. "hep geriye, yana pas atıyor". eğer yanındaki adam topu ileriye atmak için daha müsaitse ona atarsın. bu kadar basit. top da sende kalır.

* milli maçta erman ve ahmet hoca beğenmediler takımın çok pas yapmasını. ben ilk defa hayalimdeki milli takımı gördüm. pas yapıyo lan takım ilk maçında. umut var. çok.

* beşiktaş şu an oynuyor izleyemiyorum ama onbiri beğendim. necip'e şans vermesi schuster'in olumlu haber. ernst-necip-guti ileri üçlüyle şampiyonluğu getirir. evet, favorim beşiktaş.

* beşiktaş'ın başında rijkaard olsa, arabamı beşiktaş'ın şampiyonluğuna koyardım, biraz tırsarak.

* necip bize gelsin, 1000 lira falan girerdim o zaman da.

* alfa romeo giulietta tatlı araba olmuş.

* premier fantasy ligi katılım yetersizliği nedeniyle iptal oldu.

posted under , |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments