guess who?

galatasaray ödevini son akşama bırakmış öğrenci gibi şu an. transfer haberleri her yerden. insua istanbul'a tatile gelmiyorsa tamam. ntvspor misimovic için kendinden emin. sırp bi eleman var kim olduğundan herkes şüpheli. annan tamam klubüyle anlaşmaya çalışılıyor. ersin düzen kameni diyor, ben yeter diyorum.

misimovic'ten çok annan'ı daha önemli görüyorum ben. yedeği ayhan çünkü. annan'da pek yaratıcı bi oyuncu değil ama saha görüşü daha iyi ayhan'dan. gördüğü paslar yerine ulaşmasa bile tercih ederim. ama gelme ihtimali en az olan oyuncu da o. zira gelirse de yabancı sorunu ortaya çıkıyor.



kewell'ı pino'yu saymadan 7 olduk. elano mu gidecek yoksa misimovic mi yalan? ayhan'la yola devam mı

ne olursa olsun misimovic zatem rijkaard'ın istediği tipte oyuncu değil. eğer yukardaki dizilişle oynarsak, hücumda, ortada üçgenin saat yönünde dönüp bir nevi 4-2-3-1'e döneriz diye düşünüyorum (aşağıda). barcelona'da zaman zaman bu dizilişi gördük. ama hocanın yıldız oyuncuyu parlatmak yerine takımı bir bütün halinde parlatmayı tercih ettiğini biliyoruz. bu noktadan dolayı, misimovic transferini yersiz buluyorum. zaten bu oyuncunun lincoln'den de fazlası olduğunu düşünmüyorum. hele bir de elimizde elano gibi bir adam varken.

peki elano orda oynar mı? bence arkasında cana sağında sabri olursa olur. ama sabri'den maicon performansına yaklaşmasını isteyecektir. ortada cana ve annan/barış olursa bekler de daha rahat çıkabilir zaten. bana bu diziliş daha cazip geldi. misimovic gelirse rijkaard'da öyle düşünür mü bilemiyorum. annan'ı ayhan sayıyoruz tabi burda yabancı kontenjanı yüzünden. barış'ı da tercih ederim bu arada.

sonuçta kafalarda bir sürü soru var. bunların bir çoğu en geç 2 gün içinde kesinleşecek. o zaman her şey daha net olacaktır. uykusuzluk böyle varsayımlar yaptım ben. yarın sabah resmi site ve kap kitlenebilir.

ekleme: kaydı yayınla dedim, misimovic istanbul'a ayak bastı. annan hala rosenborg'da. insua da bek için fazla yavaş. ortaya annan'ı alırım solda serkan'dan lahm yaratırım.

ekleme 2: yeni komplo teorim: rijkaard'a tazminat vermek istemeyen yönetim, takımı yabancı doldurup, takım içi anlaşmazlıkları arttırmaya çalışıyor. sene sonunda da "o kadar yatırım yaptık, rijkaard şampiyon yapamadı, uefa'dan elendi" diyecekler. ne gerek var olum misimovic'e.

ekleme 3: resmi sitede bi şey yok diyen malları da kutluyorum. önce borsa'ya, kamuoyu aydınlatma platformu'na bildiriyoruz artık transfleri. www.kap.gov.tr

ekleme 4: ersin düzen, "daha bitmedi... devami var..." diyor twitter'da. dakika dakika takip etmek var, sabah uyanıp toplu öğrenmekte.

ekleme 5: julio baptista diyo olum manyak herif! deli misiniz?

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments