her şey çok basit

* hakan balta ve ali turan. siktirin gidin bu takımdan. gerizekalısınız

* rijkaard, bu adamların yerine oynatabileceğin bir kişi bile varsa kadroda, suçlusun. serkan daha ne kadar kötü oynayabilir. bir takımın bekleri hem hücümda hem savunmada daha ne kadar pasif kalabilir. ya sabri gibi önceliğin hücum olur, ileri çıkarsın sıfıra inersin, açığın önünü boşaltırsın, ya defansın ön planda olur orta tandeme yakın oynarsın, top kesersin, rakibi bıktırırsın. bu kadar basit. bunların hiç birini yapamıyorsan bırak bek, futbolcu değilsin.

* servet ve neill'ın kötü performansı tamamen balta ve turanın uyuşukluğunun sonucudur.

* hakan balta'yı alternatifsiz yapan yönetim. yeter! siktirin gidin! uğur'u satan gerizekalıdır. bu kadar basit.

* arda'nın pas vermesi için çalımlayacağı futbolcu sayısının dört veya daha fazla olması lazım. sen de gir artık. belki blackburn'de öğretirler futbolu.

* fener de yenildi ama en azından pozisyonları var. transfer için son günü beklemediler di mi? daha transfer yapacağımız bile meçhul. hala misimovic deniliyor. lincoln'den ne fazlası var bu adamın gerizekalılar.

* stoch allah belanı versin senin. bize gelsen ne olurdu, piç.

* yönetim iyi ne yaptıysa haldun yapmış. oylayamayı taraftar yapsa başkan olur.

* geçen "barış girsin abi toparlar ortasahayı" dedim ya ilk maçta, yönetimin özetidir bu.

* lyiv'e de iğrenç savunmalarıyla uefa'da başarılar diliyorum. her maçlarına alt oynayacam şerefsizlerin.

* rijkaard kupa mupa kazanamaz bu takımla. eleştirenler haklı. mourinho mu en iyi hoca. o gelsin yine eleştirilir, yine haklıdır eleştirenler. ulan uzatmada öne geçiyosun 2 dakka gol yeme di mi? mallar! rakibin 90 dakika yaptığını 2 dakika yapamıyorsunuz. tarafsız izleyici sevinmiştir karpaty'nin golüne.

* galatasaray'ı hiç bu kadar aciz görmedim. tur için mucize gerekiyordu. geldi. onu bile siktiler.

* leo franco'yu yuhlayan şerefsizler sonraki maçta hakan balta'yı yuhlamazsa orospu çocuğudur!

---

* maç sonrası sinirlenmişim baya.

* hakan balta kadar servet de suçlu yediğimiz golde. gerçekten bilerek müdahele etmediğini düşünüyorum rijkaard gitsin diye.

* son atakları belki ve 4 savunmaya karşı 5 oyuncuyla hücum ediyorlar. bu rijkaard'ın öğretebileceği bir şey değil.

* emre ilerde pas yapmak için yırtınıyor 1-0 öndeyken bi kişi yardım etmiyor orta sahadan. bari geri gidin yardım etmeyecekseniz. mallar.

posted under |

1 yorum:

yolbulan dedi ki...

sonuna kadar katiliyorum. hakan balta hakikaten bu ne ruhsuzluk, isteksizlik ya benim takimimda olcak bir dakika durmam ya kadro disi birakirim ya kulupten kovarim. inanilmaz laubali ve ciddiyetsizdi, ilk maci da bu maci da satti resmen. bir oyuncu yetersiz olur, yeteneksiz olur bu onun sucu degildir, ama boyle adamlar delirtiyor beni iste, sahtekar serefsizler

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments