2011

hiç bi seneyi beğenmiyoruz. her yılbaşı bu sene daha güzel olacak umuduna bağlanıyoruz. yazık. 2011'i sevdim ben. tek sayı falan ama sevdim. biraz saygı duyun geride bıraktığınız seneye. hemen 2012'nin kollarına atmayın kendinizi. senenin en iyi şarkıları diye bi şey yapmak istiyorum da, bu sene dinlediğim her şarkıyı da hatırlamıyorum tabi. başlıyorum. her sanatçıdan tek şarkı.


alex turner - piledriver waltz
arctic monkeys - suck it and see
metronomy - the bay
m83 - midnight city
strokes - undercover of darkness
foster the people - pumped up the kicks
the drums - money
kasabian - days are forgotten
the decemberists - down by the water
cults - go outside
my morning jacket - curcuital
fleet foxes - helplessness blues
florence and the machine - spectrum
tv on the radio - will do
manchester orchestra - virgin
black keys - seçemedim şarkı
radiohead - lotus flower
beady eye - roller
wild beasts - thankless thin
pj harvey - this is love
charlotte gainsbourg - out of touch
the kills - future starts slow?
mark aubert - easy on yourself
miles kane - come closer
alex clare - damn your eyes
girls - vomit
smith westerns - weekend
childish gambino - l.e.s
danger mouse, danielle luppi, jack white - two againsts one
vaccines - a lack of understanding
bell beat - labrador
mazzy star - lay myself down
dum dum girls - coming down
belle and sebastian - i want the world to stop
jack white - love is blindness
feist - how come you never go there
atlas sound - mona lisa
black lips - modern art
charles bradley - heartaches and pain
wilco - art of almost

dergiler için bu listeleri hazırlayan adamlara mutluluk dolu bi yeni yıl diliyorum. neler unutmuşumdur kim bilir?

bu da alakasız. coldplay çok iyi grup baba. o diil de istemeden tam 40 şarkı olmuş lan.


posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments