madman vs madman

* bugün gözleri tam görmeyen bir adam, yanımdan geçen kulaklıklı abiye seslendi. adam abinin kulaklığını görmüyor, abi de adamı duymuyordu. bu sıradışı iletişim kopukluğuna izin veremezdim, "ben yardımcı olayım" amca dedim, "müzik dinliyo o duymuyo" dedim. büyük ihtimalle adres soracaktı ama o ana dek gözleri görmeyen birine nasıl adres tarif edilir diye hiç düşünmemiştim. neyse ki bostancı bu tarafta mı diye basit bir soru sordu, evet dedim ve yoluna devam etti. belki kör değildi de insanlarla konuşmak istiyordu, çünkü bi sonraki gördüğü kişiyle de bi şeyler konuştu. esrarengiz bir adamdı. vaktim olsa beraber yürümek isterdim.

* bugün ne kadar çok maç var. 7 saat aralıksız maç. uyuyorum ben genelde salonda maç izleyince. koltukta bi şey var. büyülü. en büyük zevkim fener maçlarında uyumak. stoch gol atıp uyandırıyo zaten bi süre sonra.

* kadıköy, uzun zaman gitmeyip özlemediğim tek mekan galiba. kadife sokağın yeri ayrı. kadıköy değil orası. onun dışında kadıköy'de tek bi güzel anım yok. moda'nın yeri de ayrı. boğanın merkezde yer aldığı 1 kilometrelik bi kötü anı çemberim var. dersane'de ordaydı tabi.

* tinker tailor soldier spy yeni uyku filmim. dizi gibi her gece 20 dakika izleyebiliyorum. istanbul'da geçen kısımlar güzelmiş diyolar. daha gelemedim.

* l.a. noire da oynadım bu hafta. çok güzel oyun olmuş ama bi süre sonra sıkılmak doğal. görevler ve oynanış çok mükerrer.

* mükerrer'i büyük ihtimal yanlış kullandım. olsun. önemli olan niyet.

* reno dolmuşlar çok fiyakalı.

* ingilizce sebze isimleri konusunda sıkıntım var. spinach, eggplant o kadar. kereviz, kabak, enginar falan sözlük gerektiriyor. gelişime açık olduğum bir konu. ilkokulda da ayların öğretildiği derste yoktum, uzun süre sıkıntı yaşadım, uzun süreli planlar yapamadım yabancılarla.

* müzik zevkim evrim geçirmekte. neyse ki komşu blog'un önerileri toparlıyo biraz.





posted under |

2 yorum:

yolbulan dedi ki...

abi sorma tinker tailor'i dun izledim nasi baydi anlatamam. istanbul kisimlarinda 80'leri falan iyi yansitmislar. ama ben uzun zamandir bu kadar yavas film izlememistim arkadas. Kotu bir film degil de o oyuncu kadrosuyla daha iyi olmaliymis.

komutan dedi ki...

senden öğrendim ben de. head and the heart'la telafi ettin sayıyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments