madman across the water

* geçen gün insanlar neden dubstep seviyo anladım. yine evde dinlemem ama artık dubstep dinleyen insanlarla da arkadaş olabilirim. dubstep sevip benden çekinenlerin dikkatine.

* prestige ne kadar güzel filmdir. en sevdiğim film olabilir. çok iyi film çünkü. david bowie bile var. senaryo, oyunculuk falan geçtim her diyalogda çıkarılacak bi ders var. toplum eleştirisinden, insan ilişkilerine kadar.
harika film."müzik yoktu" diye eleştirilebilir sadece. evet, 21. yüzyılda en sevdiğim film prestige.

* şafak kaç memo?

* aktur apart havuzu kingdom of heaven reenactment'ı.

* bazen en sevdiğim müzik grubunu soruyolar? sofistike gözükmek için düşünüyo gibi yapıyorum 4-5 saniye ama cevabım hazır. deseler ki bi harf seçip onunla başlayan müzik gruplarını dinleyebileceksin düşünmeden "p" derim. çok net diil mi? sizin harflerinizi merak ediyorum bak. çekinmeyin gruplarla beraber yazın, ben de yazarım. "r" de fena diil. "t"'yi seçip "the" cinliği yapmak yok. iğrenç herifler. avea hat sorduk, iki kişi "yok" diye cevap verdi. çok düşünceliler.

* ndjock iyi kaleci. ayağı kırılmış, yazık olmuş. geçmiş olsun. alba torrens'e de geçmiş olsun tabi. fena oldum izleyince. hep de uche geliyo aklıma böyle şeyler izleyince. geçelim.

* aşağıdaki şarkı normal müzik zevkimin dışındadır. okuyucu sayısını arttırmak için biraz popülist olmak lazım. bak tek paragraf futbol yazdım 5 erkek okur şimdi. 5 tane de dubstepçi desen 10 yapar.

* blog kaç senedir var lan? 2008'de başlamışım. az değil. sırf "don't you read my blog" demek içindi her şey.

* baya uzun zamandır bir barmenden john daniels istemedim. yapılacaklar listemde 1 numara şu an.

* bay tahmin kadar eğlenceli bir program izlemedim ben televizyonda. hangi kutup daha soğuktur diye tartışıyolardı.

* sene 2012 oldu hala pulp fiction izlememiş insanlar var.



posted under |

7 yorum:

Adsız dedi ki...

al sana bir dubstep o zaman

http://www.youtube.com/watch?v=FDYIdBZUl2Y

komutan dedi ki...

saol adsız.

neden p başlıyorum ben o zaman.

pulp
pixies
pearl jam
portishead
pj harvey
pink floyd
placebo dinlemek zorundayız tek harf
phish "mutu ;)"
peaches
pet shop boys
phoenix
plan b
porcupine tree
postal service
pretty things
procol harum (tek şarkı)
prodigy
prozzak (sucks to be you)

Adsız dedi ki...

soundgarden
screaming trees
sonuc youth
skin yard
strokes
smiths
sublime
space girls
snoop dog

Adsız dedi ki...

soul asylum bi de sevdiğimden değil.

yolbulan dedi ki...

K olabilir

kooks
killers
kills
keane
kings of leon
kings of convenience

etc.

ya da R karar veremedim.

RHCP
Radiohead
R.E.M
Replacements
Regina Spektor
Ra ra riot
Radio Dept
Rapture
Rascals

etc.

yolbulan dedi ki...

bu arada olm bayiliyorum sana prestige en sevdigim top 5 kesin.

bir de en sevdigin muzik grupu pixies mi oluyo bu durumda?

komutan dedi ki...

vakit ayırdığın için teşekkür ederim.

pulp.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments