madman: the golden age

* blog altın çağını yaşıyor. post rekoru gelecek gibi gözüküyor. mart 2011 bunalımım 27, 2009 ağustos'u bodrum yalnızlığım 26 blog yazısıyla listenin en tepesinde yer almakta.

* adsız'a da teşekkür ederim. baya sıkı bir okuyucu.

 * bodrum demişken, geleneksel bodrum'u özledim temalı mesajımı da geçmiş oluyorum şu an.


* bu fotoğrafa da bayılıyorum. ben çektim ayıptır söylemesi. sabah 6-7 falan. kapanış omletini kaçırmışım elimde bu fotoğraf kaldı. "1992'den beri" biraz güzel müzik çalsa başka yere gitmem. yok lan körfezsiz olmaz. körfez'in müziğinin, kule'nin mekanında, beyoğlu'nun samimiyetiyle buluştuğunu düşünsenize! emekliliğimi bekleyin. 

* geçen kerem de bodrum'u özlemiş.

"Yillik rutin twitimin zamani gelmisti; Sarnic'i ve seftali frozen'i ozledim"

herkesin özlediği bodrum farklı tabi.

* kerem'den bomba tweetler başlıklı bi yazının da vakti de gelmiş bu arada.

"Sonunda THY seferlerine de internet geldi, en azindan ucak duserken dusuyoruz diye twit atabilicem"

çok da rezil etmek istemiyorum şimdi ama bula bula adam sandler'ı bulması da baya iyi. çok isteyen araştırsın.

* bi de böyle adsız yerine baş harf yazıp yorum yapanlar oluyo arada. en çok onlardan korkuyorum. 

* stoch chelsea'ye göz kırpıyo yavaştan.

* prensiplerim var. başucumda su olmadan uyumam. bi gün evde su bitmişti, uyumadım bakkal açılana kadar. sarıyer'i de özledim bu arada. gastrolog özcan usta falan. cüzdanımı anlayan 3 insandan biridir o köfteci abi. o hafta her gün orda yemiştim. aşağıdaki vidyoyu izlemek zorunda değilsiniz. bunu okula açsa tutar ha. okulda reklam yapsa da olur yani. 

Özcan Baba - Sarıyer from ilkinulas on Vimeo.


* ben mutfağa gidiyorum. beni bekleyin anacığım.

posted under |

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni Özlediiiiiiiim

Adsız dedi ki...

Bunu 'Allısı Morlusu Kaça Kilosu' dinlerken yazdım.

Bu şarkı da askerdeki sevgilime gelsin. (kral tv'ye yollayınca gelmeyebilir diye buradan atıyorum)

http://www.youtube.com/watch?v=V7DAzOf1Clg






Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments