* insan aklının vücut üstündeki etkisi beni şaşırtmaya devam ediyor. sanıyorum ki hasta olunca hasta olmayı bırakıp muhteşem olmak gerçekten mümkün. çok ilginç. moralim bozuksa vücudum ayak uyduruyo. ama çıkıp koşsam şimdi, endorfin falan keyfim yerine gelir.


* koşmaya gereken ilgiyi göstermiyorum. halbuki kendi adıma yapabildiğim en faydalı iş. natural high. alkol falan yalan. yarın başlamaya niyetliyim, bilginize. fenerbahçe-caddebostan git gel.
* black keys ne güzel gruptur.

* kardeşim çok tembel. dönem ödevini 1 hafta geç veriyo hem de bana yaptırmaya kalkıyo. çok sinsi bi de. önce kontrol et, sonra yardım et, sonra sen devam et diyo. bir canavar yaratmışız.

* bu kadar.


posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments