fall of the madman

* insanoğlu, kim ne derse desin, hala içgüdüsel hareket ediyor. tabii ki bir hayvan kadar değil ama bana göre çoğu davranışımız içgüdülerimize bağımlı. evet şehirler kurduk, medeniyetler geliştirdik ama iş en temel konulara geldiğinde diğer hayvanlardan farkımız yok. erkeklerin ince belli, geniş kalçalı kızlara ilgi duymasından bahsetmiyorum şu an. o ayrı konu. bazen bir "insan" gibi düşünemiyoruz diyorum. psikoloji okumadım, bu kadarıyla idare edeceksiniz.


* artık youtube'dan müzik dinliyoruz falan tamam da, severek dinlediğin grubun vokalinin cinsiyetini yanlış biliyor olmak diye bir şey var hala. çok şaşırdım.

* madman başlıkları konusunda çok yaratıcıyım. tamam filmlerden, oyunlardan esinleniyorum ama her defasında aklıma geliyor bi şey. çok memnunum bu konuda.

* "meşgulsn sanırm bn yatıorum ii eglencelr sana"

posted under |

5 yorum:

Adsız dedi ki...

*şu olayı biraz daha açsan daha mantıklı bir yorum yapabilirdim, ama şöyle bence, gün geçtikçe o insan olmak dediğinden uzaklaşıyoruz, ve eğer herkes bu kadar bencilleşmeye devam eder ve sadece kendine dönüp etrafındakilerden bir şeyler kazanmaya çalışmazsa giderek daha da kaybolacak gibi tüm değerler.. ama ara sıra umut veren olaylar da var etrafta, gerçekten empati kuran ve pozitif enerji yayan insanlar, onlara yoğunlaşmak lazım.

komutan dedi ki...

haklısın. ben daha mikro bakıyodum ama büyük resme baktığımızda aynen dediğin gibi.

yolbulan dedi ki...

umarim dum dum girls'un cinsiyetine sasirmadin?

komutan dedi ki...

haha yok. beach house'a şaşırdım. cat power konseri var gelsene.

yolbulan dedi ki...

cat power'a gitmezsen uzulurum.
burada da iki aya arctic monkeys opening for black keys. cok seversin.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments