müzik

* şöyle güzel bir oluşum var müziksizmekanlar.com diye. daha gelişmesi lazım ama fikir yerinde olmuş. müzik hayatımın büyük bi parçası olsa da, kafamı veya  karşımdakini dinlemek istediğim ya da serdar ortaç'ı sessizliğe tercih ettiğim anlar olabiliyor. bunu sağlayabilecek mekan sayısı sınırlı. anlatmış adamlar, gidin okuyun.

* taksim old city'nin altındaki bakkalı da tavsiye ederim. müşteri memnuniyeti üst düzeyde. istiklal'deki ilk tercihim.

* ben eskiden patlıcan sevmezdim. şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hiç bir şey yapmam patlıcan yerim.

* bazı şeyleri ikinci defa yazıyormuşum gibi geliyor. semi-dejavu. ben koydum ismini.

* bi de yalancı uyku diye bi şey keşfettim. böyle uykun geldi sanıyorsun. film izlerken oluyo genelde. pijamanı giyip, ışıkları kapıyosun ama yarım saat bi şey oluyo ve sonra uyanıyosun.  uyanmamak için her şeyi yapıyorum ama nafile. yalancı uyku.

* taklitçi yengeç vardı bi de çılgın korsan jack adlı çizgi filmde. onu da severdim. eleştirel bir subtext'i vardı.

* müzik de istersiniz şimdi siz.




posted under , |

2 yorum:

Adsız dedi ki...

uyku olsun da yalanci olsun.
beynimizi bosaltarak mi uyuya kalmamiz daha kolay yoksa hayal kurarak mi? eger birincisiyse onu nasil yapiyoruz?

komutan dedi ki...

yapamıyoruz. c'est la vie. güzel şeyleri hayal etmeye çalış.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments