gay chicken



* cults iyi grup.

* miroslav stoch neler yapıyo beyler? tehlikenin farkında mısınız? sol ayağı yok diyenler oluyodu, komik oldu baya.

* insan aklı içkiliyken çok acayip. loser bir adamı konu alan bir karikatür dizisi hayal ettim, adamın adı kaybettin. o an komik gelmişti.


* yeni tanıştığın biri garip oturduğunu görüp "öyle rahat mısın?" dediğinde verilebilecek en kötü cevap " evet, en sevdiğim pozisyondur bu". bizzat test ettim.




* her insanın en az bir tane garip prensibi olmalı. benim çok var. mesela önünden geçtiğim bar nirvana çalıyosa, şartlar ne olursa olsun, girer bi içki içerim. orhan gencebay çalarken de taksiden inilmez. bunu bilmeyen çömez taksiciler oluyo bazen, çok şaşırıyorum.

* lala diye bir bar var bahsettim mi?  böyle has türkçe canlı müzik çalarken bi anda oasis falan giriyo. karaktersizliğini seviyorum. sürprizlerle dolu. şöyle de gereksiz bi tezat yakaladım. ard arda çaldı bunlar. 


"gecelere sor beni gün dediğin nerden bilir ki halimi"
"take me to the place where you go, where nobody knows if it's night or day"

* gay chicken iki erkeğin oynayabileceği en tehlikeli oyun. bi de fiziksel nedenlerden dolayı tahterevalli.






posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments