* kar yağıyor. 

* 50/50 fena film değildi. komedi ve dram arasında bir kararsızlık yaşıyo gibi olsa da beğendim ben. seth rogen'in arkadaşı kanser olduğunu öğreniyor falan filan. her filmde aynı rolde adam. joseph gordon levitt sempatik adam. 

* nette bi listede türkiye'yi seçerken, "t"'ye basıp aşağıya inmek yerine "u"'ya basıp yukarı çıkmak daha kolay.

* 12 yaşında bir kardeş sahibi olmanın en büyük getirisi, kar yağdığında çıkıp oynamak için geçerli bir bahanem olması. kendi gelip soruyo valla kardan adam yapalım mı diye. ben de ağırdan alıyorum, bakarız diyorum ama ondan daha çok istiyorum aslında. 

* altın küreler sıkıcıydı baya. uyuya kaldım. christopher plummer'a sevindim. ricky gervais pek güldürmedi. daha çok ricky, daha az ödül içeren bir format ilgiyi arttırabilir. a seperation'ı da izlenecekler listeme ekliyorum.

* insan, arada aklına da diyet yapmalı.

posted under |

0 yorum:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

aycan iddiaları

1. 2010-2011 sezonunda bucaspor'da forma giyen torric jebrin bundan 5 sene içinde chelsea ayarında ( şampiyonlar ligi'ne ilk iki torbadan seçilen) bir takımında forma giyer. iddia el fakhir gold'una.

not: bulls şampiyon olamadı, stoch hala fenerde. bunları aycan kazandı.

2. kgbb: -5

3. mutuyla iddia: ales'den 40 veya üzeri matematik sorusu çözersem bıyık bırakacam. 40'ın altında kalırsam o bırakacak. sonunda kazanan bıyık olacak.

consumables

  • tim powers - the anubis gates

Blog Arşivi


Recent Comments